جمعه ٠٣ آذر ١٣٩٦  |  
نظرسنجی
به نظر شما موثرترین عامل در رضایتمندی بیماران و مراجعین کدام مورد است ؟

رعایت نظافت و بهداشت
نحوه برخورد پزشکان و کارکنان
زمان انتظار بیماران جهت ارائه خدمات

اوقات شرعی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 596
 بازدید امروز : 1421
 کل بازدید : 6163154
 بازدیدکنندگان آنلاين : 8
 زمان بازدید : 0/3594
واحد فیزیوتراپی

نام واحد:  فيزيوتراپي

مشخصات مكاني واحد: روبروی واحد تصویر برداری زیر زمین    

   شماره تماس: داخلی 284

 

خدمات بهداشتي :

 تمرين درماني درکلیه بیماران مراجعه کننده نظیر انواع آرتروزها ، ضایعات عصبی و عضلانی و همینطور کلیه بیماران ارتوپدی

 

خدمات درماني :

1- مشاوره فيزيوتراپي در زمینه کلیه بیماران سرپایی و بستری

2-Systemic  Musculoskeletal assessment     

3-Systemic  Neuro Muscular assessment

4-Postural assessment

5- الكتروتراپي : درمان الکتریکی بیماران با تشخیصهای مختلف ارجاع شده از تمامی تخصصهای پزشکی

6- مكانوتراپي : تمرین درمانی با استفاده از لوازم کمکی در پوزیشنهای مناسب درمانی جهت تقویت عضلانی و حفظ دامنه حرکتی لازم

7- تمرين درماني : انجام درمان ورزشی و حرکتی به شیوه های مختلف در کاهش درد و رفع محدودیتهای حرکتی و بازگرداندن بیماران به فعالیتهای روزمره زندگی

10- مانوال تراپي : درمانهای لازم دستی جهت رفع پاره ای از مشکلات حرکتی نظیر خشکی و محدودیت حرکتی مفاصل

11- gait training

12-Back training

13-Balance training

 

 

 

 

فيزيوتراپي در بيماران بستري شامل،

 1- مشاوره فيزيوتراپي کلیه بخشها ، فيزيوتراپي تنفسي،تمرين درمانی  ،Out of bed   , gait training 

2- فیزیوتراپی بیماران ICU بصورت مستمر و روزانه در بخش شامل : فيزيوتراپي تنفسي، تمرين درمانی به منظور جلوگیری از خشکی مفصلی و حفظ پوسچر مناسب

3- فیزیوتراپی بیماران بستری درسایر بخشها مانند زنان ، اطفال ،داخلي  ، سی سی یو ،جراحي ،و ساير بخشها

4- همکاری نزدیک و انجام توانبخشی بیماران در بخش سالمندان و شرکت در تیم درمانی مربوطه و نیز تسریع در روند تحقق درمانی مستقل سازی بیماران بخش مذکور

سایر فعالیتها :

1- همكاري  با کلیه فرآیندهای بیمارستانی نظیر اعتبار بخشی.... و نیز شرکت در کلیه فعالیتهای آموزشی مرتبط در بیمارستان

2 - برگزاری و شركت در جلسات بخش و انجام دوره های بازآموزی و ارتقا کیفی همکاران بخش

3- تعامل با همكاران در کلیه واحدها

4- تبیین و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و کنترول کلیه تنشهای بوجود آمده توسط برخی مراجعین و جلوگیری از ایجاد دغدغه ذهنی برای سایر همکاران و مسئولین

 

 

طراحی و اجرا: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با مشارکت دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
Copyright © 2007-2011 Ministry of Health and Medical Education - All rights reserved