شنبه ٠١ مهر ١٣٩٦  |  
نظرسنجی
به نظر شما موثرترین عامل در رضایتمندی بیماران و مراجعین کدام مورد است ؟

رعایت نظافت و بهداشت
نحوه برخورد پزشکان و کارکنان
زمان انتظار بیماران جهت ارائه خدمات

اوقات شرعی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 16673
 بازدید امروز : 3291
 کل بازدید : 5970667
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/1406
درباره ما
ارزش­ها
  • ایمنی بیماران و کارکنان
  • پاسخگوئی در راستای بهبود مستمر کیفیت خدمات براساس چارچوب حاکمیت بالینی
  • رعایت اخلاق حرفه ای درتمام سطوح
  • ارائه خدمت آموزشی و پژوهشی مناسب به دانشجویان پزشکی مطابق استانداردهای آمورش پزشکی
  • توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان
  • ترویج فرهنگ کار تیمی در سطح سازمان
  • نوآوری و دانش محوری
  • ترویج مدیریت مشارکتی در سطح بیمارستان
  • مسئولیت­ پذیری برای حفظ محیط زیست
  • دانش محوری و نوآوری
طراحی و اجرا: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با مشارکت دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
Copyright © 2007-2011 Ministry of Health and Medical Education - All rights reserved